Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Stek och lek :)

Publicerad 2009-08-10 01:01:13 i Bara jag,

Det är vad denna dag har bestått av till stor del. Jag och Fia åkte ut till Tärnabadet ca 12 för att steka oss lite granna. Vi mötte hennes faster med familj så vi anslöt oss med dem. Fias kusiner tyckte väldigt mycket om att bada (7 och 10 år) och det insåg vi snabbt att vi också gjorde :D som vi har lekt idag...haha...som barn på nytt!! Tog en vilopaus där ett tag innan vi satte fart igen. Emy slöt också upp lite senare och vi åt tillsammans senare. Efter maten tog jag en dusch, körde ut Fia till Norrbäck och lämnade tillbaka väskan till familjen Eriksson innan jag lämnade staden och åkte till Vibo och Malin :) Väldigt trevligt att ses igen...allt för länge sen :)

Igår kväll var jag, Sandra och Fia hos Fia och hade det trevligt på balkongen, några glas av både det ena och det andra, mycket trevligt! Tyvärr var mitt vin en besvikelse, jag ber om ursäkt mina vänner, det smakade inte alls som det ska! :(
Innan vi gick vidare till Norrmanska gled vi över till Johansson och sa hej. Väl nere på stan var det en hel del folk och mycket trevligt.

Har aldrig tidigare haft semester eller ledig på det här viset som nu och jag kan vara säga en sak: det är underbart!!! En vecka har gått och jag har tre kvar...kan inte bli bättre :) Även fast jag inte har något särskilt planerat så kommer jag på mig att det är saker som ska göras ändå hela tiden...bada, sola, fika, mysa, bio, umgås...bara njuta helt enkelt :)

Dags att sova kanske...blir ju lätt att kvällarna blir sena och sovmorgonarna flera..precis som det ska! Ska vara lite hurtig imorrn och ta en morgonsprommis, känns bra!

Pussen alla och tack för att ni finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela