Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Packar!

Publicerad 2009-08-02 19:47:18 i Bara jag,

Imorgon bär det av mot sydligare breddgrader, äntligen är semestern här!! :) Har hänt lite denna vecka sedan jag uppdaterade sist..har fått tillbaka datorn och det är så gott som ny igen, väldigt skönt :) kostade en mindre slant men hellre det än att behöva köpa en ny, mycket tacksam!

Min kofta som jag efterlyste häromdagen är nu funnen, tänk vad man kan hitta när man går igenom tvättkorgen...

I fredagskväll kom Ida, Marcus och Vilma över, vi käkade tacopizza och kikade på tv...mycket trevligt :) I lördags jobbade jag sista arbetspasset för ett tag framöver. Efter jobbet tog jag en vända ut till Björnön och sprang, gick dessvärre inte så bra som jag ville, fick sånt jäkla håll. Provade att springa ändå men det gjorde för ont, körde intervaller istället och tog en längre sträcka. På kvällen var det dags igen att dra på sig partykläderna :) Vi var hemma hos Johansson och hade väldigt skoj! Tog en vända på krogen också men det va ok, ett tag var det riktigt bra musik, kul o dansa som alltid!! Mycket bra inledning på semestern!

Idag har det varit en tung dag...blir inte att dricka Ecologica igen på ett tag...satan vilket skallvärk jag hade idag....lite mat, lite annan dricka, dåligt med sömn...ja det fanns nog fler faktorer som kunde spela in där. Sandra kom över lite senare och vi tog oss ut och käkade och sen sov vi en sväng..så skönt..haha!

Nu har jag packat ner det mesta inför veckan...ska väl slänga lite sopor och vattna blommor och sånt innan sängen kallar...blir en tidig kväll...avresa hemifrån före 06...är det humant på semstern??!!?? nåja...jag ska ju iväg så då får man väl offra sig ;) .....PASS måste jag ju ta fram....tur jag kom på det...

Bäst att återgå så jag inte glömmer packa ner något mera...

Ha det gott mina vänner så hörs och ses vi snart igen!! :)

Pussen

Min packning

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-03 17:13:38

Vad fin du är gumman!

Snart ses vi, gud vad vi ska ha skoj!

Wihoo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela