Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Min dag med Sandra :)

Publicerad 2009-08-14 11:10:26 i Det där lilla extra,

Jag anlände till staden runt 11 och mötte upp Sandra på stan, vi gick och strosade en stund sedan gick vi hem. Ner på stan igen vid 13 för lunch på Waynes, mycket gott och trevligt!! Under eftermiddagen drog Sandra med mig ut på en promenad. Vi gick till Dalhem för att hälsa på Emma och Wille :) Efter det fortsatte vår promenad förbi Sofielund, Hagaberg och Kungsängen ner mot Fia som tvättade för fullt. Trodde nästan att hon skulle försvinna ner i torktumlaren själv där för det tog sån tid innan hon kom tillbaka..hehe. På kvällen beslöt sig mina hurtbullar för att ta sig en springtur och jag följde med på cykeln. Jätteskönt att komma ut lite och flickorna var super på att löpa!!! Under tiden som Sandra duschade gjorde jag iordning kvällsfika med scones åt oss...väldigt mysigt och fick lite av en höstkänsla också....(inte än!!!!!!!) hehe...

Tack så mycket mina älskade vänner, Sandra det va länge sen det bara var du och jag :) och tack Fia för sovplatsen, hoppas du fick lite sömn iaf ;)

Nu ska jag snart åka min väg vidare norrut i landet och hämta min älsklingskille!! :) men innan det lämnar jag er med lite bilder från gårdagen, ha en skön helg alla :)


  

Kommentarer

Postat av: Frida & Nellie

Publicerad 2009-08-15 13:18:36

Sala torget....nästan man får lite hemlängtan :-)



kram frida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela