Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Lugn dag...

Publicerad 2009-08-11 21:22:04 i Det vardagliga,

Tog en morgonprommis med Ida och Vilma idag. Sedan har jag mest varit hemma, tvättat massor...alltid lika skoj men ett måste..så är det ju. På kvällen var jag förbi mor och far en sväng. Jag och pappa fixade lite ärenden, han kollade bilen så allt var ok, fick ny olja och så och sen åt vi lite tillsammans, mycket trevligt!

Sitter och kollar på Stolthet och Fördom, har för mig att detta ska vara en bra film men jag vet inte...kollar lite till så får det visa sig helt enkelt. Sedan blir det en tidig kväll ner i säng, upp tidigt imorrn för prom och sen en del grejer som ska ordnas innan jag förmodligen åker till Sala och träffar Anna :) Skönt nu när man är ledig och har möjlighet att träffa folk och kunna ta sig fritt som man vill....lyxigt värre!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela