Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ljuvligt med sömn :) men konstiga drömmar...

Publicerad 2009-08-19 11:07:45 i Bara jag,

Två nätter nu har jag sovit mellan 10-12 timmar...så skönt! Förkylningen har verkligen satt sig på kroppen denna gång. Tredje dagen nu och det börjar känna lite bättre. Inhandlade nässpray igår och det gjorde sitt, känner mig dock fortfarande allmänt sliten, lite mör i kropp och så. Tack och lov ingen feber!! Mor min blev lite orolig när jag sa att jag var sjuk...svininfluensan..haha..hon är söt hon.

Drömde inatt att jag bodde med tio andra yngre barn i ett stort hus ute på landet med andra vuxna och även en "speciell" man som bodde där. Den här mannen ville ut och gå med två av de mindre flickorna och jag lät dem. Precis efter de gått ut genom dörren får jag veta att han är pedofil!!! Paniken steg och jag sprang ut för att leta rätt på dem tillsammans med de andra barnen. Huset var omgivet av högt gräs och vass som ledde ut till vattnet. Jag skrek och skrek efter dom och när jag väl får syn på dem skriker jag och pekar men ingen springer dit. Jag står av nån anledning fast där jag är och kommer ingenstans!! Detta löser sig på nå vis såsmåningom och jag befinner mig helt plötsligt på Dalhem i Sala på en cykel. Bakom mig springer min förra hund Bamse med en kylbag bakom sig. På vår cykeltur har vi två dryga småpojkar som vill sno min kylbag och min hund och jag blir flyförbannad! Kopplet lossas på Bamse och medan jag skäller på pojkarna springer Bamse över vägen och blir påkörd!!!!! Han fastnar under bilen och släpas iväg. Mannen som kör bilen märker inte att han har en hund under utan kör vidare. Jag ringer polisen och anmäler vad som händer och under tiden ser jag hur Bamse hamnat under en annan bil och till slut kör bilen förbi mig och åker in i en annan bil så Bamse lossnar framför mig. Jag lyfter honom till sidan, han är kall och jag känner om han har någon puls och det har han och slår upp ögonen. Sen vaknade jag...

Förstår inte vart jag får alltifrån....

Igår var Ebba och Malin förbi en sväng, mycket trevligt :) och på eftermiddagen drog Sandra med mig ut och letade kläder. Kom hem med en t-shirt och en sjal...haha...ingen karaktär här inte... :P På kvällen kikade jag på The Holiday..den är ju så smörig och så bra...ler varje gång..haha...

Idag skiner solen och jag ska nog spendera min dag på balkongen...blir inga större utsvävningar i och med förkylningen..får kanske besök senare ikväll av Sara...och borde kanske plocka lite här hemma också...vore skönt med ett fint hem när man kommer hem sen....vad ska ni göra idag då? Ha en skön dag!!!

Pussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela