Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Kräftskiva

Publicerad 2009-08-17 19:36:00 i Det där lilla extra,

I lördags var det dags för födelsedagsfirande för en av mina äldsta vänner, Anna Maria Eriksson på Anfarten i traditionell anda :) Det firades med tipspromenad (om Anna så klart), kräftskiva, dryck, skratt, musik och mycket trevligt sällskap!


Födelsedagsbarnet!!

 
 

Hampus lyckades under kvällen ha sönder nyckeln till bilen. På sista bilden är vi ute och ska se om nyckeln som nu är ihoptejpad (!) ska fungera. Det gick efter ett par försök att öppna dörren, ena biten vart dock kvar i låset men den fick han fram lite senare och efter att ha limmat (!) ihop nyckeln lyckades han även starta bilen...väldigt underhållande..haha!

På dagen var jag iväg till Parken Zoo med mor, far och Oskar. Har inte varit där på ca 20 år tror jag. Riktigt mysigt! När nöjesparken öppnade ville Oskar inget heller än att åka karuseller. Och så vi åkte kan jag säga...vi åkte hem vid 17 och strax innan Västerås sov pojkstackarn och sov till 7.20 nästa dag. Mycket lyckad dag med andra ord :)

Vi åkte Masken Vi åkte även radiobilar Mamma satte bandet lite väl tajt!!

Ser inte så högt ut men jäklar vad det sög i magen..haha...kul var det :)


Idag har jag jobbat första dagen på dagis sedan sommaruppehållet. Det var riktigt skönt att få komma tillbaka och träffa både barn och personal :) ska jobba igen sen när jag kommer hem en dag och sen hoppas vi på fler dagar under hösten :)

Har dessvärre dragit på mig en mindre förkylning nu också... :( det kilar satan i halsen och jag nyser hela tiden...borde åka till apoteket och köpa nässpray och halstabletter men jag orkar inte...får bli ett uppdrag imorrn kanske. Skönt på ett vis att förkylning kom nu så jag förhoppningsvis är frisk tills vi åker men dryg ändå att man ska behöva bli sjuk när man är ledig!

Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa med en kopp te, filt och tv :)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela