Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Hemma igen... :)

Publicerad 2009-08-08 00:36:39 i Det där lilla extra,

Jaha...då var man hemma igen..tiden går fort när man har roligt som man brukar säga :) har haft ett par underbara dagar och jag ser framemot nästa gång! Fortfarande blandas svenska med polska i mina tankar...hehe..kommer väl ta ett par dagar innan jag ställer om mig..:P


Jag, Mormor och Farmor En av sex kattungar som fanns där hemma Lite av shoppingen


 

hela sällskapet :)

Kom hem vid 16 idag efter ha vart uppe och rest sedan 8 imorse...allt tar sin tid...skönt att flyga iaf....blir nog inga fler båtresor även för föräldrarna mina....skönt det! Åt lite, packade upp och tog en dusch sen åkte jag till staden, blev film med Sandra och Fia :) Såg bröllopsduellen, helt ok! Efteråt snackade vi som vanligt och hittade massa gammal musik...härligt! Har hittat på en skiva här hemma, undrar vart den andra kan vara..bilen kanske...ska kollas till imorgon för då blir det vinkväll :D

Nee nu ska jag nog kika på nån film eller nåt innan man somnar in...hoppas på fint väder imorrn så man kanske kan sola lite, vore trevligt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela