Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ett mindre roligt måste...

Publicerad 2009-08-22 11:36:10 i Bara jag,


Så här ser mitt badrumsgolv ut just nu...och då har jag redan gjort två tvättar...

Är sjukt trött idag, hade svårt att stänga mina bruna igår kväll...började läsa dandyn och kunde inte lägga ifrån mig den, var tvungen att läsa till slutet för att veta vem mördaren var....sjukt bra! För er som inte läst Mari Jungstedt tidigare..GÖR DET!! Länge sen jag läste så bra böcker...spänning rätt igenom. KOM DOCK IHÅG att de måste läsas från början...jag fick pisk för det tidigare här i sommar när jag började med bok nr 4....




Och så här ser klänningarna ut som jag fick hem från forever21...inte många dagar kvar nu innan jag får använda dom också :) Jag har beställt från forever21 två gånger nu och har aldrig haft nå problem. Jag har inte använt mig av mitt kontokort som är kopplat till mitt lönekonto när jag betalat, som en säkerhetsåtgärd för min egen del. Märkligt Anette att du behövde visa en bild på kortet..har jag inte varit med om :( Bikinin köpte jag på NewYorker, bara överdelen för det fanns ingen underdel kvar i min storlek. Underdelen köpte jag på Cubus och det funkade lika bra, bara att kombinera lite som man själv tycker :)

 

Nepp...dags att vandra ner igen och hämta upp tvätt nummer tre....

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-08-23 08:50:00

hej, skitsnygga klänningar. En liten fråga bara, hur är dom i storlekarna? Stora, små? Har funferat på att beställa nångång så det skulle vara kul att veta. Hoppas allt är bra annars!

Kram Carro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela