Just me

...om allt, inget och det däremellan...

En tur på staden

Publicerad 2009-08-21 14:35:07 i Bara jag,

Va ner en sväng på stan idag och fick med mig Sara som sällskap, tack för det :) behövde hitta en bikini till resan och det gjorde jag! Och sen som vanligt så kom det ju med lite annat hem också....aaahhhh....jag ska verkligen inte ner på stan, det är bara så!! Kan inte hålla fingrarna i styr. Denna gång blev det inget Hemtex iaf Fia...men Village...och fina bokstäver.. ;)

Känner fortfarande av förkylningen..matt jag blir....denna utflykt var väl ungefär det jag orkade idag känns det som...hhmm..blir lugnt ikväll. Imorrn ska jag tvätta hela dan och städa undan så det blir gjort och sen middag med Sandra och Emy :)

Glömde ju säga också...hinner inte mer än in på Stadium när det piper om mig när jag går genom larmgrejen....PINSAMT!!....Han i kassan tittade undrande på mig och frågade lite fint om jag hade varit i någon annan butik kanske?? Neee sa jag...jag kommer precis från parkeringen, detta är första butiken jag går in i...Jag gick igenom igen och det pep inte. Provade bara väskan och det pep igen. Vi kollade igenom den men hittade inget som det kunde vara. Jag gick i lugn och ro i butiken men sen när jag skulle ut så pep det så klart igen. Vi öppnade och kollade igen utifall om det kunde vara ett gömt larm i väskan som utlöste det hela men hittade inget. Det visade sig senare att jag hade kvar min parfym sedan förra helgen och i den kartongen låg ett larm....mmm..kul kul. Tur att det var första affären och de var trevliga..haha..

Vad ska ni göra i helgen?? Hoppas ni får en bra en!! :)

Kommentarer

Postat av: Liten

Publicerad 2009-08-21 23:22:12

Snygg bikini! Vart hittade du den?//Anette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela