Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dagen i korthet

Publicerad 2009-08-13 00:14:56 i Det där lilla extra,

Dagen har varit mycket bra, har hunnit med en hel del och det har bara varit trevligheter. Jag började dagen med en prommis ute på Björnön med Sara, vi gick 5:an idag igen..mycket bra :) Efter jag släppt av henne hemma åkte jag och fixade bilbarnstol till helgen för jag ska hämta hem älsklingskillen :)

Dagen spenderades senare i Sala med lunch, prom och prat, jag låter bilderna tala för sig själva :)

   




På kvällen mötte jag upp Ille utanför bion och vi såg senaste Harry Potter. Jajaja jag vet, lite sent, menmen..det har inte blivit av tidigare och nu får jag gå med en vän som är lika fantast av detta som jag så det var lyckat :) Längtar redan till nästa!! Efter bion gick jag över till Sara och vi satt och kikade lite på tv och snackade, mycket trevligt :)

Natti natti alla!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela