Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Still sjukling...

Publicerad 2009-04-01 16:14:32 i Allmänt,

Så tråkigt!!! Har snart snytit sönder näsan...börjar misstänka att det även börjar nalkas pollen ute...usch usch. Gick hem från praktiken idag strax efter samlingen, kände mig inge pigg alls så det var lika bra att packa ihop och gå hem så man är laddad inför morgondagen, dramalektion a la me! :) Har tagit det lugnt idag och sovit en stund mitt på dagen..behöver verkligen det, synd bara att man ska vara sjuk en dag som denna när vädret ute är så underbart, jag vill verkligen inreda balkongen nu men det får vänta, några bakslag till med snö är väl att vänta antar jag :S Men jag har några idéer iaf som jag hoppas kan funka!

Äta något nu och sen bege mig ut på en förhoppningsvis uppfriskande prommis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela