Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Hotellet var crap!!

Publicerad 2009-04-12 21:13:49 i Allmänt,

Fatta inte riktigt vad som hände igår...helt plötsligt delade en polisman på kön precis framför mig och jag och alla bakom fick meddelande om att det var bara att gå hem, de släppte inte in fler. Tydligen var ägaren sur över trängseln och sen hade han inte vakter för mer än 400 pers och vi var ca 200 till som stod ute och trampade och ville in. Menmen...innan Markus kom och hämtade mig hann jag, Fia, Martin och Martin avverka ett par varv runt hottan och en sväng in på kebaben också...alltid nåt...eller vad säger ni ?? ;) haha! Tack för trevlig sällskap iaf så jag slapp stå och vänta själv! och tack Cissi och tjejerna för en härlig förfest :)

Dagen har varit superlugn...vaknade vid åtta, väckte markus lite lätt men fick inte mycke till gensvar, han vände mig ryggen till och drog täcket över huvudet....kikade lite på tv istället och somnade efter en stund om för att vakna efter elva igen...va skönt...behövde sova. Sedan har vi suttit ute en sväng, kikat på Wall-E, söt film, ätit mat och mor och far, handlat, och sedan landat i soffan. Blir nog en film till innan kvällen är slut. Köpte lite skvaller när vi va och handlade och fick med ett prov på J-Los nya sommarparfym Sunkissed, lovely! Blir att införskaffa till sommaren :)

Nu väntar soffan och Guldkompassen!

Treevlig kvälll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela