Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dålig uppdatering...

Publicerad 2009-04-25 13:45:43 i Allmänt,

..och anledningarna är många..

- varit utan dator ett antal dagar....mitt eget muppfel men nu åtgärdat!
- haft trevligt besök :)
- full rulle med planering, utvärdering och logg inför sista vfu-tiden!

Behöver nog inte säga så mycket mer....fortfarande full rulle. Jobbat idag, är helt slut egentligen och det SUGER att behöva sitta inne en sån här fin dag för att skriva logg...men vad gör man...måndag är snart här och då ska den vara klar och inlämnad, så är det bara!

Kvällen är ännu inte bestämd till 100 % och det gör mig inget, blir trevligt vilket som :) tiden får utvisa!

Hemmet har dessvärre fått stå och förfalla en smula nu senaste tiden...mår inte bra när det ser ut så här men annat är viktigare just nu..har plockat undan en del idag sedan jag kommit hem iaf så det är en bit på vägen..hoppas kunna hinna klara av hela hemmet innan helgen är klar så det känns beboeligt (is that even a word?!, ni vet vad jag menar).

Tillbaka till loggen..

Trevlig helg alla mina...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela