Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dag 2 á la loggen..

Publicerad 2009-04-26 12:24:51 i Allmänt,

Nu är det slutspurt, säcken måste knytas ihop idag, hoppas det går vägen!

Gårdagen var trevlig, Ida ringde mot kvällningen och vi åkte ner till kajens och åt glass, supermysigt! Sedan en sväng till hennes Marcus och hälsade på hans jobb och sen iväg hem till min för att checka läget. Somnade en sisådär runt 23 och lyckades masa mig ur sängen vid 11 idag...som sagt...det har varit en hård vecka och jag är helt slut.

Skulle vilja passa på och göra fint på balkongen en dag som denna men icke det...ska försöka pausa lite emellanåt och få några strålar på mig. Har ätit frukost och ska sätta igång med loggen nu tänkte jag...märkliga är att en tupplur skulle inte sitta helt fel...sjukt..

Happy sunny sunday!!

Kommentarer

Postat av: Pricken

Publicerad 2009-04-28 16:24:26

Miss you!



Läs min blogg, i alla högsta grad riktad till bl.a dig.



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela