Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Nu är det tungt...

Publicerad 2008-11-11 07:10:17 i Allmänt,

jag blir galen på det här vädret!!!! och att vara småsjuk HELA TIDEN! vaknar varje morgon med snoken helt igen täppt...är inte speciellt snorig men ändå...suck. innan jag vaknade drömde jag att jag stod på en strand i Turkiet efter en veckas semester...det var trevligt än att vakna till det här....gggrrrrr...snacka om att det var grinolle som vaknade idag.

Gårdagen gick hur som helst bra, lite nya barn och så men det ska inte vara några problem. Fick lite tips och idéer till min exa som känns rätt bra, måste slipa lite på inledning, syfte och frågeställning som ska in på torsdag (varför vet jag inte, menmen). Planeringen sket sig lite granna men det ska nog gå ändå..lär visa sig om inte annat.

Nu måste jag göra mig iordning...ha en bra dag...

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela