Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Lördag igen...

Publicerad 2008-11-22 12:48:34 i Allmänt,

Jobbat idag...gick mycket bra, väldigt skönt :) va iväg på kickoff igår och det var över förväntan,väldigt skoj och intressant faktiskt...får vi hoppas att det går vägen med alla idéer och visioner och så vidare!

Var ju riktigt upprörd höromsistens för min telefoni som inte riktigt vill fungera, efter en lååååååång väntetid på över 45 minuter så fick jag till svar att det var driftsfel i västerås och de hade tekniker som jobbade på problemet. Helt plötsligt hade jag en upptageton som tjöt hela tiden i luren vilket jag inte hade haft tidigare men nu har haft i tre dagar....KUL!!!! så det börjar bli mer ironiskt än irriterande....jaha...har man nån telefon idag då? Det lär väl visa sig...

Ska strax bege mig ut på en promenad med ida, ska ner till hamnen och käka lunch, mysigt i detta underbara väder som vi har idag...snacka om att det piggar upp en, me like :)

Klippningen blev bra, dock lite kortare än jag tänkt, menmen...det växer jue :P

Ikväll kommer förhoppningsvis fialaijnen in och myser lite också...mycket trevligt!!

Ha en bra dag!! Det ska jag :)

vackert
 
the due

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela