Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Inspirationen...

Publicerad 2008-11-12 16:40:14 i Allmänt,

sinar...skoja inte...hatar det här vädret, det är regning, plaskigt, kallt, ruskigt, dystert....tror inte jag behöver fler synonymer...stod ute med två tjejer idag när de väntade på bussen som skulle komma och hämta dom, under den kvarten skulle de så klart regna....AAAAHHHHH.....och fan ta bussen för att den va en kvart sen...moorrrrrr..

klockan är lite över halv fem och det är kolsvart ute...deprimerande....

ska skicka in mitt första utkast till min handledare idag, har inte riktigt kommit mig för en men jag ska...kvällen är ju inte slut än!

Skönt med torsdag imorrn, går visserligen sen men då får jag lite sovis istället och det behövs och sen är det fredag och ledig helg, inge jobb alls sååååå sköööööönt!!!! :)

Vi hears....lämnar er med en bild som lyfte min dag iaf :)

Kan inte annat än le :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela