Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Hhmm....

Publicerad 2008-11-24 17:23:59 i Allmänt,

Inte speciellt sugen på att göra nått alls idag....det här mörkret känns som en stor bidragande del i det hela...

Var första dagen på en annan avdelning idag...mycket trevligt! Alltid kul med nya barn och miljöer :) Va ute i snön i skogen på förmiddan...härligt att snön äntligen har kommit! Varit väldigt anti mot vinter ett tag här men nu har jag vant mig vid tanken, mycket bättre än slasket som varit ett tag....usch!

Borde sätta igång med min tenta...men ack så svårt det är...fattar egentligen inte varför...men jag är ju inte förvånad...så här är det alltid...bara för att man har tid på sig så sätter man inte igång...men jag lär faktiskt göra det nu för jag siktar på och vill vara klar nästa helg för att kunna vara "ledig! under jul och kunna förbereda inför nästa termin....bävar!!

Shattered glass - Britney Spears....fastnat på nå vis..nice!

Nej dags att göra nå vettigt!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela