Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Helgen...

Publicerad 2008-11-10 08:41:16 i Allmänt,

har som vanligt gått alldeles för fort, det borde införas tre-dagars-helg tycker jag. Jobbet gick bra i lördags, va relavtivt lugnt vilket va skönt, styrde sedan kosan hem och fortsatte med min rensning, mycket bra! Nu känns det faktiskt som att jag är nästan klar, har två ställen kvar som ska kollas igenom. Lite mat hos mor och far som alltid är trevligt och sen vidare mot kvällen till fia för lite myskväll. Snacka om dimma det var...såg knappt någonting framför mig men allt gick bra både dit och hem vilket var skönt.

En man ringde om min tv så nu är den såld....:) kom och hämtade den i lördags. Vad fort det kan gå om man bara tar tag i saker....måste anamma det mera känner jag.

Söndag bar det iväg till Gävle för att fira av bror som fyllt och hälsa på familj. Det var som alltid väldigt roligt och trevligt. Vi gick ut och käkade på ett ställe som ligger nere vid vattnet precis där dom bor, supermysigt! Buffé med det mesta av vad du kan tänka dig, bara slå sig ner och äta :) hallonsorben som serverades som efterrätt var inte att leka med...yummie!!

Nu ska jag ta och göra mig iordning...första dagen på vfu idag...ska bli kul och spännande. har inte riktigt kläm än hur själva genomförandet och upplägget av min uppgift ska ske men jag hoppas att min handledare kan hjälpa mig på den fronten, wish me luck!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela