Just me

...om allt, inget och det däremellan...

fredag...

Publicerad 2008-11-07 19:32:18 i Allmänt,

då var denna dag kväller....har "kaklat" färdigt i badrummet idag, hade fyra kluriga bitar kvar som nu kommit på plats...jag är supernöjd!! kul när så lite kan göra så mkt!! Har rensat lite här hemma i skåp och så i köket...har mkt skit (som vanligt) här och där så jag hoppas jag kan fortsätta på det här spåret med rensning ett tag till....

Har satt ut en annons på min gamla tv, ringde nyss en kille på den som var intresserad, yes tänkte jag!! vad fort det gick (satte ut annonsen i eftermiddags) och så undrar han om jag har möjlighet att frakta den till honom....eeehhh...hur då?? jomenvisst jag spänner på den på pakethållaren på bettan och cyklar över!!! nonono...synd synd...får hoppas nån annan ringer så den slipper stå och damma länge till!

Sitter och lyssnar på Lady Gagas Poker face....fia tyckte inte den va nån höjdare men jag gillar den mucho....går på repeat...:P

Ikväll blir det idolkväll hos Ida, ska kila över om en stund..sen hem i säng för att upp och jobba imorrn bitti....:S tur att det bara är till 11....

/K

Ps. så här blev det...och så här blev det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela