Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Där rann det över...

Publicerad 2008-11-27 15:57:35 i Allmänt,

Hej och hå...nu är mitt huvud full proppat!! Gör si, gör så, ja men gör du så måste du tänka på att göra så....och är det relevant där för att.....så man kan vrida och vända på saker och ting. Jag hade en ide, ett mål och några visioner...men så var det väl inte riktigt...eller? Det här med skolan är ett stort stort svart hål ibland med många olika viljor och åsikter som ska höras och tillgodoses. Tar jag för lättvindigt på det här, inbillar jag mig att jag har läget under kontroll och sen när det väl kommer till kritan så kommer jag bryta ihop och inte fatta någonting???? Ena vill ha så, en annan tycker så. Så här tolkar jag det, är det rätt eller fel? SNACKA OM SNURRIGT!!!!

Hade en tanke om att glida över till staden och mysa och snacka lite men det sket sig också :( vill inte bara hatta hit och dit...faaaasiken med alla hinder hela tiden!!! Får göra ett nytt försök till helgen istället och hoppas att det går bättre :)

Och så funkar inte telefonin heller...ringer, mailar, chattar men inget händer, det löser sig för tillfället men sen då?? Inget...efter två veckors tid ska jag få en ny dosa...som om det kommer hjälpa...vi får väl se...tur att det gamla abonnemanget inte är avslutat än så jag kan ringa....snurr i kolan igen kan man säga....

Det är tur man har vänner och familj som lyser upp dagen med ett samtal eller ett sms, så man kan glömma virrvarvet en liten stund i alla fall...*tack för att ni finns..ni betyder mycket*

Nu är det sängen som gäller....en stund iaf...huvudet behöver vila känner jag...usch usch...

//Kanina

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-27 18:18:33

Varför vet inte jag att du har denna sida förrens nu?? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela