Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Today

Publicerad 2008-12-06 13:50:21 i Allmänt,

Jobbat, gick bra...lugnt även denna lördag, me like! Ska snart sätta igång och laga mat...lasange :) mumma!! och sen köpte jag en ny ben&jerrys glass till efterrätt...hoppas den smakar :)

Pratade med Ille idag på jobbet om att jag får ont i lederna efter jag suttit ner en stund och undrade om det kanske kunde ha nåt med blodcirkulationen att göra men icke det...det va nåt annat (som jag inte kommer ihåg) och det man kan göra för att det ska bli bra är att träna.....SUCK! ja som är så trött och omotiverad till träning....inge kul :( men om det kan hjälpa så vore det ju bra....aaahhhh....får försöka tvinga mig till gymmet och sätta igång lite i taget....give me some inspiration!!!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela