Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Myyyssss

Publicerad 2008-12-14 18:25:54 i Allmänt,

Är ett ord som summerar de senaste dagarna, har vart superkul och ha dig här vännen!! tråkigt att du ska åka men faan va kul du kommer få ska du se :)

Va till Sala och hos Sandra ifredags, very nice! Åt ute på Akropolis och sen mys med idolfinal!

I lördags va vi iväg på stan en sväng jag och Nicole, mycket trevligt! Höll i plånboken och handlade inte nått, bra va!!!
På kvällen var det galej här hemma med ett och annat spel, jäkligt kul! Bajsstopp = förstoppning..eller hur va det nu??? hahahaha....sen bar det vidare till bmb...haha...var också kul! En lyckad kväll!

Idag har vi igen vart ner på stan, Fia drog upp oss och sa att nu var det dags att sätta igång för dagen! Sandra kom in och mötte oss på stan. Hittade alldeles för mycket jag som inte har några pengar.. :( har ju lyckats haft sönder tre av de par byxor jag har så jag är verkligen i behov av ett par nya. Hittade två par idag so mjag la undan, tänkte ta med mig mor imorrn och prova igen och se om mamma kanske vill sponsra mig med ett par, vore nice!

Va iväg och tränade i torsdags...sprang 15 min på bandet...kändes riktigt skönt faktiskt..ska se till att hålla detta nu bara, skönt å veta att man har stöd iaf!!

En vecka kvar på praktiken nu...tänk att det redan gått fem veckor! Blir att sätta igång på allvar snart här nu...usch jag bävar lite...samtidigt som det ska bli skoj, är ju lite av en pluggnörd har jag kommit fram till :P

Neee...dags att gå tillbaka till soffan och säsongsavslutning av OTH....hur ska detta gå????

//K

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2008-12-15 09:57:08

usch, jag vill inte lämna fig GOSSI, Jag vill stanna här hos dig.

Fasar för bytena:S

Tack för denna helgen, den har varit underbar.

Puss på dig min snutta:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela