Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Men karolina...vad har du gjort med håret??

Publicerad 2008-12-16 14:58:06 i Allmänt,

var det flera av barnen som frågade när de såg mig idag....hehe...så söta. De är inte vana att se mig med lockigt hår utan de vill ha mitt raka...kulkul! Så kan det va ibland! Dagen har gått fort, gick 7-13.30 men ack så trött jag har varit idag...hade verkligen behövt en sovis...ska bli skönt med det imorrn!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...tror det blir lite plugg faktiskt och sen kanske iväg till gymmet en sväng men vi får se...inte så sugen på nåt idag så det visar sig. Imorrn blir det långdag, sen tandläkaren..(!!!!) och sen kvällssimning, ska bli skönt :)

Tack mina tjejor för ett par härliga dagar...its been lovely :)

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela