Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Jaaa...vad säger man...

Publicerad 2008-12-20 16:48:47 i Allmänt,

Ytterligare en dag börjar gå mot kvällen...den har varit väldigt lugn...jobbade 7-11, gick bra även idag, skönt skönt! Sen har jag pluggat..skrivit lite mera litteratur...att det ska ta sådan tid för ett litet stycke bara...menmen..så är det...fick lite diskussiontankar också så jag har nåt att börja med sen när den delen kommer. Vart iväg till mor och far på lite mat, blev tacos :) alltid lika gott! Hemma igen nu då..tänkte fortsätta med pluggandet ett tag till, ju mer så blir klart desto bättre. Så glad att jag kommit så långt som jag gjort :)

Kvällen bär nog av mot staden skulle jag tro för att umgås med två av mina favoritflickor, very nice :) Blir nog att jag får skjutsa någon först innan jag kan åka men det är lugnt...får jag lite mer tid på mig här att skriva och så.

Ha en trevlig kväll!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela