Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Fredag....vilken underbar dag...

Publicerad 2008-12-05 16:37:05 i Allmänt,

Första versen på en välsjungen sång i förskolans värld...i alla fall där jag är....en pojke sjöng den imorse vid frukosten och nu har jag den på hjärnan...skadad...jjaaa..det kan man säga...

Ska sitta och plugga en stund nu hade jag tänkt..jaaa på en fredag...hej och hå....sen ta en promenad med ida och kika på idol. Sova sen för jobb imorrn och mera plugg...lika bra att få det mesta gjort nu för sen (redan nu egentligen) kommer tiden bara rinna iväg!

Satt och läste studiehandledningen för nästa termin där tidigare elever fått beskriva kursen för nästkommande kull och det ser ju inte kul ut...nog för att jag har hört att det är tufft och har till viss del förberett mig till det men det här....några exempel:

"Läs, läs läs!"  "Planering, planering, planering!" "Se till att klara salstentan, annars får du ett helvete med att hinna ikapp..." "Stressa inte men börja läsa litteraturen tidigt"....haha...ja jag säger då det...tur att jag är en sån organiserad och välplanerad individ redan nu...;)

Dags för plugg!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela