Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Fiii faaassiikken vilken dag!!

Publicerad 2008-12-29 15:57:09 i Allmänt,

Den har gått i ett från 6.00 till 15.20 men en 25 min paus för lunch, frukost vid bordet mellan samtalen och en och annan kisspaus...länge sen det varit en dag som denna. Snacka om att man känner att man lever. Men man gör ju sitt bästa och mer än så kan man ju icke!!

Ska sätta mig ner och bara ta hand om mig ikväll...blir lite tenta, en lååååång varm dusch och mys framför tvn med en kopp te :) blir tidigt ikväll eftersom det blir upp tidigt imorrn igen men det ska nog gå bra. Nu har jag iaf ställt in cykeln i förrådet så nu ska det väl gå fortare att cykla än imorse då växeln hade fryst fast på 3:an...tog ju ett tag att komma fram och jag säger så....

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela